« 映画「 るろうに剣心 」 サントラ | Main | 私のブログを訪問して下さった皆様へ »

たったひとつの恋~超絶的に可愛いカップル!!Nao & Hiroto ~

 ツイッターに「 たったひとつの恋 」の主題歌「 僕らの街で 」のツイートがあったので、久々に「 ひと恋 」を所々見てみました。

 今見ても面白い!!

 なんだ、この超絶可愛いカップルは!!

 この菜緒と弘人のセリフが可愛すぎて、思わず微笑みながら見てしまう。

 このドラマの綾瀬はるかは可愛すぎる。

 亀梨和也「 野ブタ 」の修二もよかったけど、この弘人役がやっぱり最高。

 綾瀬さん、大河終わったら、そろそろシリアスな役もやって欲しいな。

 ※言葉のキャッチボールのおもしろさ~「たったひとつの恋」最終回~ 
 

|

« 映画「 るろうに剣心 」 サントラ | Main | 私のブログを訪問して下さった皆様へ »

「映画・テレビ」カテゴリの記事

Comments

Tips on how to get different blogs at Author together with search term and also investigation?

Posted by: Metin2 money | September 23, 2012 at 08:28 PM

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot!

Posted by: leakforums not Loading | September 28, 2014 at 03:11 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/66021/55721554

Listed below are links to weblogs that reference たったひとつの恋~超絶的に可愛いカップル!!Nao & Hiroto ~:

« 映画「 るろうに剣心 」 サントラ | Main | 私のブログを訪問して下さった皆様へ »